Acasă Noutăți Semnal de alarmă de la CEC Bank. Numeroase tentative de fraudă în numele băncii. Cum acționează escrocii

Semnal de alarmă de la CEC Bank. Numeroase tentative de fraudă în numele băncii. Cum acționează escrocii

de Comunicatul
0 comentariu

Banca avertizează că în ultima perioadă, a crescut numărul de apeluri primite de clienți, prin care escrocii se prezintă drept reprezentanți CEC Bank și le cer informații confidențiale. 

În aceste circumstanțe, fiecare client trebuie să fie extrem de atent și precaut. Instituția bancară transmite că angajații săi nu vor solicita niciodată informații sensibile precum parole sau date bancare. 

„Puneți siguranța conturilor înainte de orice! Observăm o creștere alarmantă a încercărilor de fraudă, în special prin intermediul apelurilor telefonice pretins de către indivizi care se prezintă drept angajați ai băncii, încercând să obțină informații personale sau bancare. Amintiți-vă că personalul nostru nu va solicita niciodată astfel de informații prin telefon sau mesaje text. Siguranța dumneavoastră este prioritatea noastră!”, a transmis banca clienților săi.

Schema prin care vor fi mărite cele mai mici pensii. Ce se întâmplă cu cei care nu mai au documentele de muncă

De altfel, aceasta nu este primul avertisment emis de instituția bancară. La sfârșitul lunii trecute, CEC Bank și-a avertizat clienții să nu dea curs unor mesaje SMS sau e-mail, în numele instituției, prin care li se cer datele bancare, sub pretextul apariției unei plăți suspecte. Banca precizează că este vorba despre o tentativă de fraudare, pentru că astfel de probleme nu se rezolvă prin solicitarea datelor pe care trebuie să le știe doar titularul.

„Ne confruntăm cu un val de tentative de fraudă prin care sunt solicitate informații personale și/sau bancare.

Clienții sunt apelați insistent de așa-ziși angajați ai băncii de pe diverse numere de telefon, unele dintre acestea chiar identice cu numerele noastre oficiale. NU SUNTEM NOI! Colegii noștri nu vă vor cere NICIODATĂ astfel de informații la telefon”, a transmis CEC Bank.

„Vă reamintim că este foarte IMPORTANT să fiți vigilenți în ceea ce privește email-urile, apelurile telefonice, mesajele de tip SMS/WhatsApp sau de pe diferite site-uri care solicită date cu caracter personal.

Nu trebuie să oferiți date precum numărul cardului, codul PIN, coduri de activare, de autentificare, de autorizare a plăților sau coduri pentru înrolarea în portofele digitale”, a mai comunicat banca.

You may also like

Despre noi

Comunicatul.ro este o platforma de stiri actualizate o data la cateva ore.

Articole recente

Generale

Noutăți

Subscribe my Newsletter for new blog posts, tips & new photos. Let's stay updated!

De interes

© 2022 Toate drepturile rezervate.